معرفی خدمات هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری به معاونان پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی

در جلسه مجازی معاونت سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، خدمات هم‌سرمایه‌گذاری و گرنت سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری به معاونان پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، در جلسه ای که به دعوت دکتر ناظمی معاون سرمایه گذاری و کارشناسان و مسئولین صندوق نوآوری و شکوفائی ، با حضور معاونین تحقیقات و فناوری و مدیران فناوری دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران در تاریخ 23 اردیبهشت 99 برگزار گردید، حمایتهای حوزه سرمایه گذاری و اعطای گرنت معرفی گردیدند.

در حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر صندوق نوآوری و شکوفائی در صورت سرمایه گذاری صندوقهای فناوری یا دانشگاهها در شرکتهای دانش بنیان و یا هسته های فناوری تا 80 درصد مشارکت می نماید.

در این بخش در دانشگاه علوم پزشکی تهران از قبل با همکاری صندوق تجهیزات پزشکی ارزیابی ها انجام گردیده و اقدامات لازم در حال انجام می باشد.

همچنین مشخص گردید به منظور تامین هزینه های تحقیق و توسعه شرکتهای دانش بنیان که دردانشگاه انجام گیرد تا سقف 300 میلیون تومان گرنت اعطا می گردد.

در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی تهران از قبل آیین نامه پسا دکتری صنعتی و همچنین آیین نامه ارتباط دانشگاه با صنعت را مصوب نموده که شرکتهای دانش بنیان از ظرفیت های ایجاد شده و همچنین حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی می توانند بهره مند گردند.

سامانه غزال برای ثبت درخواستها معرفی گردیده که شرکتهای دانش بنیان و شتاب دهنده ها می توانند درخواستهای خود را در این سامانه ثبت نمایند.

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *