تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه فعالیت های آن ها از طریق مشخص نمودن هدف فعالیت،نوع فعالیت به منظور افزایش بهره وری، ساده شدن کارها،تعیین دوایرسازمانی، تفکیک واحدها،تخصص افراد
پیش بینی و برآورد نیروهای انسانی مورد نیاز به منظور تامین و توسعه نیروهای انسانی متخصص وکارآمدبرای رسیدن وضعیت مطلوب سازمان در آینده
نظارت بر انجام مکاتبات وحسن جریان اموراداری واحدهای تحت سرپرستی از طریق تطبیق عملکرد با استانداردهابه منظورتحقق کارآیی نیروی کار
شرکت در سمینارها و جلسات تحت نظر مقام مافوق از طریق اطلاع رسانی الکترونیکی به منظور حل مشکلات یا اخذ تصمیمات کاری
نظارت و سرپرستی بر قسمت های تابعه امور اداری محل خدمتی از طریق چک لیست های نظارتیبه منظور حسن انجام خدمات و افزایش رضایت مشتریان درون و برونسازمانی
اتخاد تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری و پیشنهاد به مقام مافوق از طریق اجرای پروژه های بهبود مدیریت وتحول اداری به منظور بهبود وگسترش عرصههای جدید ارائه سطح کیفی خدمات با بهرهگیری مناسب از ظرفیتها و امکانات فناوری نوین
نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی کارکنان واحد محل خدمت(استخدام ، ترفیعات،حقوق و مزایا،ماموریت آموزشی،عائله مندی و اولاد،طبقه،رتبه) و بررسی پیشنهادهای انتصاب و انتقال کارکنان به سایر واحدها از طریق سازمان الکترونیکی به منظور رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری
نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان
فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان از طریق اجرای مقررات و بخشنامه های مربوطه
تهیه گزارش از مشکلات ،فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به مقام مافوق
ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی موردنیاز
شرح وظایف کارکنان امور اداری
دریافت دستور و برنامه کار از رئیس امور اداری
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
تهیه پیشنویس های خلاصه پرونده استخدامی و همچنین پیشنویس های انتقال ، ماموریت، بازنشستگی،و نظیر آن با ابلاغ مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوطه جهت صدور احکام مربوط به کارکنان قراردادی و شرکتی
صدور تمامی احکام کارگزینی کارکنان واحد محل خدمت(استخدام،حقوق و مزایا،ماموریت آموزشی،عائله مندی و اولاد،طبقه،رتبه)
بررسی پیشنهادهای انتصاب و انتقال کارکنان به سایر واحدها
تهیه و نگه داری آمار پست های بلاتصدی به تفکیک واحدهای تابعه دانشکده و به روز رسانی تشکیلات سازمانی
انجام امور مربوط به ارزشیابی و تمدید قرارداد
تهیه و تنظیم شناسنامه های آموزشی کارکنان و ارسال صورتجلسات آموزشی جهت صدور احکام حقوقی
تهیه و تنظیم شناسنامه های پرسنلی و ارزشیابی کارکنان
تهیه اطلاعات و آمار های ماهانه ، فصلی ، سالانه کارکنان
پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
تهیه فرآیندهای امور اداری
انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف مسئول امور رفاهی
دریافت دستور و برنامه کار از رئیس امور اداری
اجرای دستور العمل ها و بخشنامه های صادره در زمینه خدمات رفاهی و تعاونی کارکنان
انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه بیمه خدمات درمانی و تکمیلی و غیر درمانی کارکنان، ایثارگران و اعضاء هیات علمی.
انجام امور انواع وام های اعطائی،تسهیلات خرید خودرو ، ضروری ، کمک هزینه ها ،کارکنان، ایثارگران و اعضاء هیات علمی.
انجام امور مربوط به مسافرت های سیاحتی و زیارتی کارکنان، ایثارگران و اعضاء هیات علمی.
انجام امور مربوط به دانش آموزان ممتاز.
تهیه بانک های اطلاعاتی رفاهی .
تهیه گزارش از مشکلات ،فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به رئیس امور اداری
پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
شرح وظایف راهبر اتوماسیون اداری ومسئول حضوروغیاب
دریافت دستور و برنامه کار از رئیس اداره امور اداری.
انجام امور مربوط به ساختار تشکیلاتی سازمان الکترونیک برای تمامی کارکنان و اعضاء هیات علمی
رفع اشکال و عیب یابی نرم افزارهای سازمان الکترونیک
تهیه گزارش از مشکلات ،فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به رئیس امور اداری
ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
انجام امور مربوط به حضور و غیاب کارکنان( تا زمان تفویض کامل امور به افراد معرفی شده مسئولین ).
انجام امور مربوط به مرخصیها (بازخرید، اعلام مانده مرخصی،... غیره) کارکنان.
تهیه گزارش کارکرد ماهانه.
اعلام مرخصی های بیش از حد مجاز کارکنان در طول سال و استفاده از ذخیره های مرخصی و یا استفاده از مرخصی بدون حقوق .
آموزش های لازم جهت کاربری سیستم حضور و غیاب کاربران (کارکنان و اعضاء هیات علمی).
شرح وظایف مسئول بایگانی
دریافت خط مشی و دستور العملهای لازم از رئیس امور اداری
حفظ و نگه داری نامه ها، اوراق ،اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق با مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده
صورت برداری و تهیه چک لیست ، طبقه بندی ، کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوط برحسب نیاز و ضرورت در آرشیو مجازی
تهیه و تشکیل پرونده های جدید
تحویل پرونده ها به واحدهای مجاز درخواست کننده
تحویل پرونده به واحدهای مجاز درخواست کننده
برگ شماری و پشت نمره کردن اوراق پرونده ها با درج مهر واحد بایگانی
آماده کردن پرونده هایی که بایستی به خارج از اداره ارسال گردد (شمارش اوراق، لاک و مهر کردن و تهیه فهرست)
شرح وظایف مسئول دبیرخانه
دریافت دستور و برنامه کار از رئیس اداره امور اداری.
ثبت تمامی نامه های وارده و صادره.
کنترل تمامی ضمائم نامه های وارده و صادره و رفع نواقص آن.
ارجاع و بازبینی تمامی مکاتبات و تفکیک تمام نامه ها و ضمائم آن.
بررسی نامه های پستی و آماده سازی جهت پست.
پاسخ گویی ارباب رجوع.
اسکن مدارک مورد نیاز..
شرح وظایف دبیرخانه
کسب خط مشی و دستور العملهای لازم از مافوق.
ثبت نامه های وارده از طریق رایانه یا دفاتر مربوطه،ذکرشماره،کدواحدگیرنده نامه ها،تاریخ ثبت نامه ها در دفتر و عنوان فرستنده آن .
ثبت خلاصه نامه و شماره آن در دفتر مربوطه با رایانه .
ثبت شماره برروی نامه های وارده
تفکیک و توزیع نامه های صادره و وارده به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها.
حفظ و نگهداری نامه اوراق اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط روش تعیین شده.
همکاری در پیوست کردن پرونده ها با سوابق مربوط به نامه ها.
انجام سایر اموری که در راستای اهداف وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف موافق انجام می شود.
شرح وظایف کارپرداز
دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
استعلام حداقل بها قبل از خرید اجناس و لوازم و گزارش آن به سرپرست مربوطه
تهیه برگ استعلام بها و تکمیل جدول مقایسه ای براساس استعلام بها مطابق مفاد آیین نامه های مورد عمل
اطلاع دقیق و کامل از نرخ و تخفیف اجناس خریداری شده و حصول اطمینان از اجناس خریداری شده طبق مشخصات مندرج در برگ درخواست و تهیه آن با مناسب ترین قیمت
تهیه نمونه کالا از نظر تطبیق با مشخصات مورد تقاضا و ارائه آن به سرپرست مربوطه
ترتیب حمل اجناس خریداری شده به واحد انبار
تحویل اجناس خریداری شده به انبار در مقابل اخذ رسید و قبض انبار و ارائه یک نسخه از برگ درخواست جنس به همراه فاکتور خرید و یک نسخه از برگ سفارش خرید به حسابداری واحد
کوشش در انتخاب مرغوب ترین نوع کالا و مواد مورد خریداری
تنظیم فهرست مواد و کالاهای خریداری شده با قیمت های پرداختی و انطباق اسناد با فاکتور
دریافت استعلام بها پس از تامین اعتبار و دریافت تنخواه گردان لازم از حسابداری به منظور خرید اجناس
شرح وظایف مسئول انبار
دریافت خط مشی و دستور العمل های لازم از سرپرست مربوطه
نظارت بر تمامی فعالیت ها و اجرای کامل مقررات مالی و انبارداری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت نظارت
تعیین محل مناسب جهت انبار کردن انواع کالا و مواد با توجه به نوع، وزن ، حجم و کثرت مصرف آن ها
مراقبت در حفاظت و ایمنی انبارها از لحاظ جلوگیری از فساد و شکستگی و سایر خطرات احتمالی
تحویل و کنترل اقلام وارده و امضاء قبوض ، فرم ها و صورتجلسه های مربوطه
رسیدگی به موجودی انبارها و مطلع ساختن کارپرداز جهت تجدید سفارش
صورت برداری از موجودی انبارها در فواصل معین
مراقبت بر شمارش و بسته بندی و حمل کالا
تطبیق کالای خریداری شده و تحویل شده به انبار با نمونه اصلی
نظارت در ورود و خروج لوازم و اجناس و کالا و امضا تمامی اسناد مربوطه
نظارت در صحت صدور قبوض در حواله جات انبار
شرح وظایف انباردار
دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
برقراری ،تنظیم و ترتیب نگه داری و حفاظت اجناس و موجودی های انبارها به نحو مطلوب
دقت در نقل و انتقال اجناس و مواد انبارها و رعایت اصول و نکات انبارداری در مورد تمام اقلام موجود در انبار
طبقه بندی و شماره گذاری اجناس و مواد انبارها طبق روش های مصوب
رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و حفاظتی و پیش بینی های لازم برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی مانند آتش سوزی در مورد اجناس نگه داری شده در انبارها
گزارش موجودی کالاهای مختلف براساس کارت ها و دفاتر مربوط و اعلام به موقع لزوم سفارش کالا براساس روش کار
کنترل کالاها در هنگام تحویل و تحول از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونه ها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و اعلام موجودی به سرپرست مربوطه
تنظیم اسناد ، تحویل و تحول کالا و ارایه رسید به تحویل دهندگان و اخذ رسید از تحویل گیرنده
کنترل فاکتورها و حواله ها و سفارش های کالا به منظور اطمینان از صحت آن ها و تنظیم اسناد مربوطه
تماس با حسابداری و مامور خرید به منظور دادن گزارش مالی انبار و قیمت اجناس ورودی به انبار و نیازمندی ها
2-قوانین ومقررات
قانون مدیریت خدمات کشوری(فایل پیوست)
جداول امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری(فایل پیوست)
3-بخشنامه های اداری
بخشنامه های اداره امورهیأت علمی (لینک شود به سایت مدیریت توسعه)
بخشنامه های اداره استخدام (لینک شود به سایت مدیریت توسعه)
بخشنامه های اداره طرح(لینک شود به سایت مدیریت توسعه)
بخشنامه های اداره کارگزینی اداری(لینک شود به سایت مدیریت توسعه)
بخشنامه های اداره بازنشستگی (لینک شود به سایت مدیریت توسعه)
4-فرآیندها
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود