برگزاری سومین کارگاه از مرحله اول مدرسه کسب و کار تامزآپ با عنوان "نحوه تدوین طرح کسب و کار"

سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدرسه تابستانی کسب و کار تامزاپ با عنوان " نحوه تدوین طرح کسب و کار" در تاریخ

13 شهریور ماه سال 1401 در سالن اجتماعات ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری،سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های

مدرسه تابستانی کسب و کار تامزاپ با عنوان "نحوه تدوین طرح کسب و کار"به مدت 5ساعت با حضور 23 نفر از ،

دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تهران در روز 13 شهریور ماه سال 1401 در سالن اجتماعات ساختمان آزمایشگاه

جامع تحقیقات برگزار شد.

در این کارگاه مهندس محمد حسین ربیعی، مدیرعامل شتابدهنده تخصصی سکو، به ارائه موضوعاتی از قبیل:

ضرورت و نحوه تدوین طرح کسب و کار

استفاده از ابزار بوم ناب و بوم مدل کسب و کار در تهیه طرح کسب و کار

شناسایی مسئله/مشکل problem

بخش مشتریان Customer Segment

راه حل Solution

ارتباط با مشتریان Customer Relation

کانال های دسترسی به مشتریChannels

ارزش پیشنهادی Value Proposition

مزیت رقابتی مطلق (مزیت انحصاری)  Unfair advantage

منابع کلیدی Key Resources

فعالیت های کلیدی Key Activities

سنجه های کلیدی (شاخص‌های کلیدی)  Key Metrics

شرکای کلیدی Key Partners

ساختار هزینه‌ها Cost Structure

جریان درآمدی Revenue Stream

پرداختند.

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *