ارتقا ضریب استناد دهی مجله Journal of Diabetes and Metabolic Disorders

 

بر اساس نتایج رتبه‌بندی مجلات دنیا براساس جدیدترین ویرایش، ضریب استناد دهی  (CiteScore) مجله انگلیسی Journal of Diabetes and Metabolic Disorders   متعلق به پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران از  2.1 در سال گذشته میلادی به 3.5 ارتقا پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری  به نقل از پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، شاخص CiteScore برای مجلات نمایه شده در بانک اطلاعاتی Scopus محاسبه و منتشر می شود و بر اساس CiteScore سال2022  که به تازگی توسط پایگاه اسکوپوس منتشر شده است، این شاخص در مجله بین المللی Journal of Diabetes and Metabolic Disorders از  2.1 در سال گذشته میلادی به 3.5 ارتقا پیدا کرده است.

Journal of Diabetes and Metabolic Disorders مجله رسمی پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران است که از سال 2012  تاکنون  به‌ منظور انتشار تازه‌ترین یافته‌های علمی و پژوهشی درباره دیابت، بیماری های متابولیک و اختلالات غدد درون ریز توسط ناشر Springer  منتشر می‌شود.

کسب این ارتقا جایگاه مجله، مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی کلیه اعضای هیئت تحریریه، سردبیر و تیم سردبیری مجله، مدیر مسئول و تیم اجرایی دفتر مجله، داوران و نویسندگانی است که مقالات با کیفیت خود را به این مجله ارسال  کرده اند.

 

 

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *