برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران

سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 25 اردیبشت 1403 با حضور دکتر فرزانه شیرانی، عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر کمیته مطالعات جمعیتی، کوهورت و بیوبانکهای دانشگاه در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به صورت حضوری و انلاین برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ معاونت تحقیقات و فناوری، در ابتدای این نشست، دکتر بهاره یزدی زاده، مدیر امورتحقیقات و فناوری دانشگاه با این مقدمه که در جلسات قبل ، دستورالعمل اثرات فراآکادمیک بررسی شده است گفت : هدف از این جلسه ارائه تجربه ای از میزان کارآمدی فرم های ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در حیطه علوم آموزش پزشکی است که دکتر فرزانه شیرانی در مورد آن پژوهش کرده اند. ایشان تاکید کرد که از همه رابطین ترجمان دانش انتظار می رود در حیطه تخصصی خود به طراحی پژوهش های متناسب بپردازند.
در ادامه وبینار ، تجربه دکتر فرزانه شیرانی که در قالب پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ایشان انجام شده بود، ارائه شد.

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری سومین وبینار ترجمان دانش با عنوان ارزشیابی اثرات فراآکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران